kortikort

Det var skapligt mycket att göra på jobbet idag, har nog inte suttit ner något på hela dagen. Körde igång med omskyltning imorse. Blev riktigt bra tillslut. Jag får alltid idétorka när jag ger mig fan på att förnya. Sådant måste komma spontant.
Mamma lånade min lägenhet ikväll för att sova några timmar, hon får ingen ro på sjukhuset under nätterna när hon vaktar syster. Så jag fördrev tiden på jobbet för att inte väcka henne. Slog till med lite vaxning av ben och bikinilinje. fy fan. Vad man plågar sig själv.
Imorgon ska jag tusan i mig färga håret. Det börjar bli urtvättat och blekt i topparna och det gillas inte. Undrar bara vad det kan bli, om jag ska fylla på med föregående eller ta en nyans mörkare. Blir väl som vanligt; jag står i butiken, velar mellan två och tar ingen. Så tyyypiskt mig, även när det gäller kläder. Lördag blir det utgång och då måste jag ha något nytt. Inget vel nu "jag har ju typ en sån här" eller "jag kommer ändå bara använda den en gång" So? Jag kommer ångra mig efteråt om jag inte köper nåt när jag väl kommit hem och river frenetiskt bland hyllorna med hoppet om att hitta användbaraplagg.
Nu ska jag lägga mig. Hoppas dejeten går bra c!!



... och Rachel Bilson är mycket kort!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

färga håret, kör ba!

2008-03-07 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0