Långfredag

Långfredag idag. Jag kan ju inte säga att jag har vilat så mycket. Åkte en sväng med cicci och lisa på dagen, lade mig i solariet en sväng och sedan tittade vi på solstorm med pappa, vilken jag redan sett. Sedan fixat mig, fixat cicci lite. Tove och Anna fyller år imorgon, grattis i förskotti. Har ätit taco med dessa tu och några fler och nu är det ytterligare en fix för att sedan sätta igång på riktigt med förfestandet. Jag ska visserligen upp och jobba imorgon. Har en brudmake up kl 9.30. JAAA., Men det blir rätt så lungt ikväll. Hoho, brukar heta så. NU är det äntligen släppa make up-penslarna och samlas runt runda bordet som gäller.
Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0