Mesrosa

Efter ett helt kvartal med städigt mörkt målade naglar har jag nu övergått till en ny era -ljust rosa. Riktigt ovant att ha bleka -näst intill omålade naglar. Dock har de inte passerat obemärkt utan efterlämnat en svag missfärgning på mina kära klor. Trots att jag alltid är noga med att måla både under- och överlack.

Lyxlack från dior och chanel                  nr 10 resp. La vernis Nr 459

Shoppinglusten riktigt svämmar över i mitt sinne. Vill ha nytt nytt nytt. Främst ett par bootcutjeans,någon blommig blus samt låga vardagspumps i någon pastellig färg. Är tyvärr så illa tvungen att vänta till torsdag och min förmiddag off. På torsdag ska vi göra cirkus-makeup'er inför en modevisning för Erika Tubbin. mycket silver och glitter stod på önskelistan. Spännan' .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0