Olivhy tack

Varför har jag mardrömmar om nätterna? Fan, vaknar upp kallsvettig varje morgon nu. Säkert stressad, ständigt stressad.
Hm, igår kom en tjej in i butiken och skulle prova ut en foundation och hon hade världens finaste hy. Olivfärgad och inte en ojämnhet någonstans. Aa vill också. Tänk att slippa foundation och bara ha lite rouge. ytterligare en anledning till att jag vill åka utomlands; hyn blir oftast bättre... till en början iallafall, tills man kommer hem och frasar sönder. Men ändå. Liza drog till Thailand igår. Ha det super gumman!
Jag önskar att jag hade en symaskin. Känner för att sy om lite kläder. Helst besöka myrorna också och göra lite kap. Får väl se när jag är ledig härnäst.. Ojoj, mamma fyller år i helgen kom jag på. Måste köpa något i veckan, men det är alltid lika svårt. Och hon säger alltid att hon inte önskar sig något men vartefter dagen närmar sig kommer hon på massa. Självklart när man redan köpt något fyndigt. Typical.

Ashley Tisdale  bara för den sommarklädda utstyrseln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0