storstädning

Idag skulle jag ha varit ledig men det blev jobb hela dagen stället. Jag drog igång en storrensning i köket/kontoret. AA vad skönt. Älskar att ha en stor sopsäck och bara kasta, kasta, kasta. Jag och Veronica kom på oss själva med att säga "den här kan vara bra att ha" alltför många gånger så vi skärpte till oss och ja, det blev rent och fint. Men jag blev dammig och glittrig hela jag.
Jag ska lära mig göra gelénaglar, inte bara hobbygöra utan jobba med det. Jag med mitt tålamod, ska jag orka sitta och fila timme efter timme.Kanske. Snyggt med fransk manikyr i mörkt grafitgrått.
Imorgon ska jag gå på stan innan jobbet. Bara måste köpa ett par skor nu för mina stövlar som jag lever i börjar ge vika. Tuuur att man inte har Nicky Hiltons ben/kropp. Då skulle jag överköpa mig på kläder. Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0