080523

Blogg-down-period? Jobbat i veckan, utgång i onsdags. Jäkligt trevligt. Så nu är jag ikapp!
Idag är det härliga fredag. Yes. Ska snart ge mig av för att öppna butiken och sminka som aldrig förr. Gårdagen gick sååå långsamt trots det var fullt upp men det berodde på att jag gick på min sista sparlåga. men nu är jag utvilad och fit for work. Mina lediga minuter under dagen kommer säkerligen att utnyttjas till klädpanik för kvällen. Jag måste städa min garde snart. Hittar ju ingenting!? Tänk om jordens blåsa gömmer sig därnere på botten!?
Ao men nu ska jag rappa på lite; svepa kaffet, trycka på lite färg i ansiktet sedan klartt.

 

Kommentarer
Postat av: c

åh du är så duktig som jobbar och jobbar. Hur mår dina läppar? mina är jävligt lugna. vet inte om jag ska vara glad eller besviken. Vad ska vi äta ikväll?

2008-05-23 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0