Åh Saaaaara

Nu har jag haft en mycket lugn helg med jobb och familjetid. Tack, nu räcker det.
Ska följa med cicci till läkaren imorgon för uppföljning av hennes hudproblem. Hon såg riktigt hemsk ut där ett tag, med röda utbuktande utslag i hela ansiktet. Skulle vilja lägga upp en bild hon visade mig nyss men.. ne..



Här är däremot en bild på hennes pansarrygg efter allergitester. Ninja Turtles!

"- Sara, tycker du om svart"
I brist på annat har vi idag döpt om vår katt och gjort oss roliga åt hennes svarta päls i kombination med den svarta kudden hon låg på.

Ska bara jobba några timmar imorgon och därefter få bukt med mitt hår. Spännan'! 
Sedan är jag  i flyttasplaner! Får se hur processen fortlöper...

Kommentarer
Postat av: cäcccää

snigg turtles ;)

hahah sara :D fiifan vad kul vi hade mööna ;)

2008-05-26 @ 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0