Blää

Uuh vad trött jag är på allt och mig! Trött på jobb, trött på ledighet och trött på det mesta med mig själv. Jag garvar beach 2008 rakt i fejjan och är just nu nöjdast med mina naglar, vilka självklart är artificiella. Ryggen är paj och mina fötter strejkar i alla mina skor. En ljuspunkt är den obokade framtida resan om en sådär 5 dagar. Hoppas vi hittar någon bra och billig tripp till ett vaaarmt land. Men när ska jag hinna köpa alla mamma-tunikor som jag ska leva i en vecka? Bikini blir det ju inte tal om... Alldeles för oförbered för den exponeringen. Men om två månader när det bär av till Gotland, då jävlar åker tunikan av och på med lill-fodralet. (=Förvandling á la Perelli minus the hideous extensions).
 


Blir någonsin denna vackra människa trött på sig själv tro? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0