Geishalips

Jag ska leta upp min dolda talang. Och jag hoppas och ber att det är min sångröst. BHAHAHA

Idag började vi kl 8 och sminkade nära 50 modeller till en visning. Fast krutet lades bara på underlaget och läpparna som skulle vara geisha-inspirerade i svart, orange och cerise. Så söta små pussmunnar så.
Och nu har jag haft en praoelev hos mig i tre dagar och jag gillar henne skarpt. Går i sexan och är lite på min nivå så vi hade kul. Många uttryck har satt sig på min hjärna, exempelvis "ofta" "mobbat" och "jag skämmer ut mig".  Hon väckte lite moderkänslor i mig också så jag var på henne om att se till att äta nåt, ta på sig en tröja om hon frös.. "...eller ska jag stänga dörren?" och uppmuntrade henne för allt hon så duktigt gjorde och berömde hennes utseende (superstora rådjursögon).

image143


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån skulle man behövt när man gick i sexan. :)

2008-05-09 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0