kall?

Varför lägger man alltid på någon sorts attityd när man är på väg att hamna i underläge? Kom fram till att bossen och jag är precis likadana i sådana situationer. Blir iskalla och gör tvärtemot vad man egentligen vill och borde och låtsas vara helt oberörd. Äh.. man är alldeles för pricipfast, och för lite go for it.
Jobbvecka med modevisning, brudar och praoelever väntar mig. Bäst att ha ett sidoprojekt för att orka med. Jag borde ge min rygg en omgång massage eller tillrättning hos någon kiropraktor. Men sånt lägger jag ju bara inte pengar på. "350 spänn, då kan jag knäcka ryggen själv och köpa två tröjor". Delar inte uppfattning med min mor kan jag tillägga!
Just nu känner jag för att helt gräva ner mig i någon tragisk film och dra påhittade liknelser till mitt eget liv. Men först ska jag ta den obligatoriska kvällsdosen alger och c-vitaminn och knäcka ryggen i dörrposten. Ljuvlig känsla!
pussssss


image142

Kommentarer
Postat av: Arre

Snygg bild Höna! Ska ni ut i helgen? Puss A

2008-05-07 @ 11:13:03
URL: http://antonochvictor.blogspot.com
Postat av: Marre

Tack arreman. Ja det blir säkert utgång. Är du hemma
? ut? puss

2008-05-07 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0