[lördag -ferre]

Jaho, nyss hemkommen från jobb. Gick bra, så bra. men jag skulle egentligen ha slutat kl 1 och därefter var planen att besöka systemet. Så låt säga som så att det blir till att hälla samman slattar från gamla bag-in-box kartonger. Graciöst va? Nej riktigt så illa är det nog inte. 
Jag hann dock impulsshoppa ett par shoes så dom blir min tröst i den nyktra nattens bravader för ikväll nalkas det inflyttningsfest, men jag vet knappt var och vem.
Så nu ska jag in i dushen och terra schampo- och balsamprov  från redken. Oavsett om jag gillar det eller inte så är jag för snål att köpa dom. Mitt hår klarar av vilket skitshampo som helst. YES!

hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja testade redkenproverna igår å dom va jättehärliga, iaf för mitt hår! lukta gott också :)

2008-11-29 @ 17:31:09
Postat av: gica

fan, ja glömde skriva att de va ja som kommenterade ovan :p

2008-11-29 @ 17:31:41
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0