[torsdag]

Nu har jag kluppit lugg! Tove gjorde en genomkörare med saxen. och lille c har blivit riktigt blond. Kul med förändringar.
Kvällen på palace gick bra men vi kände oss lite överflödiga och smet iväg tidigare. Modellerna blev bra och aa... Men tur att vi inte släpade med oss halva butiken som vi gjort så många gånger tidigare. Oftast vill man ha med lite av varje IFALLL någon vill shoppa/prova något men idag ville vi mest finnas till för frågor ovh påbättring av modellernas läppar.

Så nu sitter jag och bloggläser min runda och snart är vi nog alla tre iordning och på samma nivå. Börjar inte förrns kl 1 imorgon. Vet nu vad det betyder? INGA BEGRÄNSNINGAR. Nevars... jag är alltid städad!
hej


Kommentarer
Postat av: busi

papi är bäst! neepp, blir lagom till jul :) jaaoop, men den är mkt mindre än den andra :S vad tog du på dig ikväller då? pussi bus

2008-11-27 @ 23:54:56
Postat av: Anonym

åhh jag har nog aldrig varit så här bakis1 vin är verkligen farlugt i för stora doser... jag är så himla pepp på våran lilla idé!! gick det bra å jobba?

2008-11-28 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0