[Fredag -böh]

Ikväll har jag en MYYYYYYSSkväll (läs jävligt tråkigt och ensamt) Det enda som är mysigt med den här kvällen är den kommande sänggången. Eller nej, inte ens den. De senaste dagarna har jag haft svårt för att somna in, så det är mest en pärs these days. Men te't då? Nej inte det heller, skitäckligt.
Jag trodde att jag skulle ha en sen kvällskurs men dom dök upp redan vid halv fem. Jaha, hej, ok, välkomna, ska bara förbereda lite grann (rusar runt och möblerar om stolar och produkter, diskar vinglas). Så redan kl 7 gick jag ifrån jobbet. Men imogon ska jag jobba hela dagen, återigen men en massa kurser, och senare vi sammanstråla hos mig på glöggkväll. Och tanken till en början var diverse julbak, pyssel och julkort samt t-shirttryckande!(?) Men kan nog säga redan nu att det, mesta faller bort. Eller. Allt. Förutom glöggdrickandet då för jag har redan inhandlat det. Däremot så tillkommer slingning av mitt hår. Jag har sagt så länge nu att jag ska ta tag i det. Men jag ska inte ropa hej än! :)

Långt (uuh, ne tack inte igen) och ljusare


Kommentarer
Postat av: tove

haha det blir bra ändå! när slutar du imorn då? :)

2008-11-22 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0