[onsdag - (päls)feber?]

Jag slog mig ner i soffan med Fredrik Pauluns Sannigen om GI i händerna som jag lånat av T (nä inte förrns nu har jag börjat med den, dåligt av mig). Intressanta ingående redogörelser för vad som verkligen händer i kroppen av intaget av olika kolhydrater. Jag kom en bit in, innan jag slumrade till. Vad sker? jag brukar aldrig somna dagtid, tar aldrig powernaps oavsett hur få timmars sömn jag fått under natten. Kan bara betyda en sak; jag måste vara sjuk.
Kan bero på det jobbiga dagsljuset jag fick mig en dos av idag, det hör inte till vanligheten det inte.
Imorse var jag på möte. Sedan gick jag en tur genom röda korsets butik och myrorna. Fasen vad mycket pälsar de har där nu. Kappor, långa som korta, mössor och kragar i olika nyanser. Jag ville verkligen ha med mig en kortis ut men hittade inte den perfekta. Men är ni ute efter någon, så tips -kolla myrorna!
 
Eller gör som Lindsay gjorde tidigare i år; sno en!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0