[onsdag]

Träning, jobb och svulla nötter, det har varit min dag. Men nu händer det grejer. Imorgon ska vi sminka ett gäng modeller till ett "blomsterprojekt", det är en florist som har gjort kreationer och utsmyckningar som hon ska fota. Blir lite spexat och kul. Sedan har jag tagit mig an en reklamfilm för ericsson som ska spelas in lördag- och söndagkväll. Där ska ungdomar make'as som ungdomar. As in för mörk foundation, tusen lager mascara och vita läppar!? Höhö
Lördagkväll blev vi också förfrågade om att hjälpa till, då kommer idolerna som hittills åkt ut ur idol tydligen till stan för att uppträda i Louis de geer tror jag. Så tiden får avgöra om det hinns med också! Jag som ville träffa mormor nu när hon kommer ner över helgen. ååå saknar! Jag hörde ryktesvägen att lille c ev. kommer hem en svänga också!? Saknar henne med! Vissa dagar har man en sådan fruktansvärd saknad efter alla. Häromdagen fick jag ett hugg i hjärtat när jag tänkte på min hund, Ida, som jag växte upp med. Det var min överbeskyddande syster! (dock ej hon på bilden)




Kommentarer
Postat av: cicccibuuusi

det var fan likt på bilden :O vi såg ju i mammas allmanacka, 25 juli? saknar henne också :(



vad var det på söndag då för sminkning?

2008-11-06 @ 19:06:28
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: snyggve

vi skaffar hund, till pappi ? :)

jaaa men käär du varför har du skrivit fredagkväll ?:S blir förvirrad :S Mamma sa a tt 20 åringen va snygg ? haha tyckte han om lägen..då?

2008-11-06 @ 22:03:06
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: vovvi

okej brah! men nu hörde jag rykten om att det inte blir nått ? :( aaa vi gört..vet ej vad mor säger:P ååh..tog du kort pån ?haha kul : ) puzz

2008-11-07 @ 19:12:05
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: c

höna jag saknar dig så jag dör!!! imorgon kommer jag hem! jobbar du då?

2008-11-07 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0