[idag]

Mätt som ett djur och trött som ett också. Vet inte hur länge sedan det var jag gick upp så tidigt som idag. Sedan skoltiden förmodligen. Jag gick upp och sjöng med vacker stämma och skjutsade Lisa till bussen. Jag fick också en klipptid idag hos Bella och blev av med flera centimeter. Jävligt värt! Jag såg att färgen var riktigt hemsk nu så jag köpte med mig lite toning.
Cc och jag tog tag i våra hudnyanser i solariet och nu känner jag mig riktigt upprörd i ansiktet och kommer på varför jag hatar att sola utan solskyddsfaktor. Ööh slapp dag men mycket gjort... Gick omkring en bra stund på auktionsbyrån i jakt på tavlor. Men hittade ingen av intresse. Däremot en svart kortärmad kofta med vit spetskrage. Ska bara remova axelvaddarna. hmhm.
Nu ska jag gå loss på något onyttigt för imorgon är en ny dag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0