Måndag 1/9 - Ledig

Nu är jag hemkommen från kiropraktorn. Det slets och knakades i en kvart sedan var det klart! Hm, bra timlön lär dom ju ha... Men det blir säkert bra. Jag är för snål bara för att underhålla dessa besök. Får se!
Kul helg. Verkligen. Trött bara.
Funderar ¨på att ge mig neråt stan strax för sedan ska jag möta upp mamma och skjutsa henne till sjukhuset. Jag kände imorse när jag cyklade att det börjar bli time for höstjacka. Och helst ett par stövlar, så om snålheten inte sköljer över mig så kan det hända att jag får med mig det hem. Weard att se brudarna i LA strutta runt i klänningar på nätterna när en annan fryser röven av sig. SKITSNYGGA
Läs cali4nications blogg


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0