[tors -utgång]

Nu har jag slagit mig till ro i soffan (med en 4,5 cider... sorglig syn) och är klar så när som på mascara. Det blir en totalt oförberedd utgång ikväll. Gick på stan med Chris och Anna men på 4 timmar hittade jag tydligen bara en kjol på rea. SOM var för liten. Åå varför ska man alltid ta till neråt i stl?
Mitt hår är riktigt risit nu, dels otvättat inför kvällen dels urtvättat i färgen. Ska färga det nästa vecka till Annas 25-års fest, och helst klippa topparna och ev lugg!? Ska jag satsa? I helgen blir det att jobba solo, ty min kära kollega, chef och vän ska på wedding i småland.  Jävla sätt!! Höhö





puss
ps. hatar segaste telenor mobilt bredband, får hålla upp sladden i luften och skriva med en hand.




Kommentarer
Postat av: cäccä

faen va du klippere ;) mohaha

nemen gud så jobbigt det där med telenor skiten :/

2008-09-19 @ 00:02:59
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: ccccccccccccccc

kör bare!!! klipp!

2008-09-19 @ 11:42:53
Postat av: c igen

förresten. www.biologica.se

2008-09-19 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0