[måndag- IGEN]

Fynd för idag



Kände för ett besök på Myrorna imorse och mycket riktigt åkte jag dit. Jag hade ingen tid för att strosa och inspektera vartenda plagg utan roffade åt mig några plagg, utan att prova givetvis. Hittade en mockainspirerad gul/beige skjorta, stickad grå/rosa sköntröja, svart väska och en hundtandsmönstrad dräktblus. 
 
Jag mötte sedan upp Tove för vår introduktion på xtravaganza. Ska bli mycket spännan och se hur träningsvärken ter sig imorgon. Men det var tusan jobbig, speciellt vissa positioner. Vi kör imorgon också. Instruktören sa att vi kommer bli snygga till sommaren. HMPFH, vi har två månader på oss så vi ökade på upprepningarna och lade till ett par övningar.

Jag skulle egentligen varit ledig idag (behöver verkligen tvätta) men jag blev inringd och tog några timmar. Vad gör man inte?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice clothes,brooke ;) stockholmo hmm..I don't think so, anootherday with you ? :D blir stan imorn tror jag ist .haha puss P.Sawyer

2008-09-29 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0