Onsdag

Idag är det sådant där mysigt ruggväder när man bara vill kura ihop sig någonstans, glo på film, och äta stora mängder high GI. Men näe, jobbas istället. Måste ta vara på mina timmar som kommer att bli färre ett par månader nu. Uuuh.
Igår åkte jag med far till media markt och blev så otroligt sugen på att spendera på diverse tekniska prylar. Men såklart, så slår jag mig lite i huvudet och räknar upp hur mycket jag kan köpa i form av kläder. En lättnadens suck jag jag kom därifrån utan galenskapens impulsinköp. Eller jo; ett USB minne där jag kan spara ¨på det viktigaste i datorn utifall nån jävel snor den eller om den krashar. Hittade en mängd bilder hemma på Ciccis dator från lite olika fotosessioner. Jobbigt att solla och plocka ihop ett 20-tal.


    Den här hade jag inte sett tidigare!!

Men lite dåligt av fotografen att inte tänka på detaljer som att hon hade en hårsnodd runt handleden och att jeansen syntes på de flesta bilder. Men Riktigt vacker modell!

Som sagt jobb idag. Imorgon med, och då ska vi underhålla på Styling Afton på Grand Hotel. Stå på scenen och ha en åtta min lång "sminkskola". Dock har vi ännu inte helhjärtat letat efter en modell att sätta däruppe, gärna 25-30 år, ganska mörk runt ögonen (så att skillnaden på bägge sidorna blir enoooorm!).

PussPuss

Kommentarer
Postat av: cöss

varråå inget? :s i grönt tror den va grå ? :Peller menaru den på stora bilden som ja har på mig ? aa lillis sa det, jag vill ha den ljusgråa :D joorå det gick la bra (Y)puss

2008-09-03 @ 19:37:43
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: käcc

ahaa, den har ja köpt för ett tag sen :) vi åker med bellas och linas , så nae ingen saab :P

2008-09-03 @ 21:29:18
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0