Lööööördag...

Idag har jag, lyssna nu, jobbat 2,5 timmar. Känns lite onödigt att hänga upp en dag för ett så kort pass. Men i det här pissvädret gör man ju inte något vettigt ändå. Nu har jag en hedlig uppladdning för kvällen med kaffe och cashewnötter, snart dags att ta mig an dushen.
Linköpingsrundan blev lyckad. Och likaså styleafton på Grand Hotell dessförinnan. Vi lade ögonmake på de som ville och höll i sminkskolan på scenen. På åtta minuter skulle vi lägga ena ansiktshalvan på en kvinna och gå igenom steg för steg vad vi gjorde. Gick riktigt bra. Men stressen att bli partyklar efteråt resulterade i en eyedust-incident. Hällde ut hela reality över mina kläder.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygging du är Marre:)

2008-09-08 @ 09:40:44
URL: http://josefineabrahamssons.blogg.se/
Postat av: Dennis

Nice bild ^^

2008-09-08 @ 09:45:57
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0