Läpp-plump

I'm hooooome.
Min läppar är svullna såklart och någon utövar boxning i underläppen. Fasen vad kallt det börjar bli! Dags att köpa jacka snart. Man borde sälja alla gamla jackor på loppis någonstans. Dom tar ju en sådan plats i garderoben.
Dagen har gått av bara farten, mycket p g a tråkig inventering som gör att man försvinner in i sina papper ett par timmar.  Men jag fick bra hjälp av Hanna, vår nya praktiktjej.

Senaste infallet i min hjärna är att gå en distansutbildning på 4-6 månader i Östersund för att  bli diplomerad Frisk- & Skönhetsterapeut eller Hudvårdare och spaterapeut. Kolla själv på Ewasuildning.com! Verkar kul. Och inte så fasligt dyrt heller, 15 500 kr exkl. moms kan det vara värt. Ååå när jag väl börjat spåna på en ideé har jag svårt att lägga av. Men nu blir det avbrott för top model.

Kommentarer
Postat av: Liza

GaGaGa allts det ska va ett a med prick over om du fattar :) tycker verkligen du ska ga den utbildningen! Blev lapparna bra glomde jag fraga? puss

2008-09-12 @ 03:12:05
URL: http://califournication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0