[Söndag -städartagen]

Så alltså 25-årsfest igår, trevligt! Men jag var sååå trött pga av fredagens utgång och upp tidigt igår för jobb.
Jag sminkade upp födelsedagsbarnet och C fixade håret. Hon blev verkligen skitsnygg iförd paisleymönstrad bronze'ig klänning.
Vi höll hus i en matsal och det bjöds på god potatisgratäng, kött och sallad OCH en massa dricka. I baren stod ett gäng tonårskillar och serverade drinkar för only 20 kr styck. Till slut var hallonen slut vilket dom kompenserade med mer sprit och när isen också hade blivit en bristvara så kan man säga att det blev hyfsat starka glas. Vi åkte vidare Hugo. Men uuh så fel jag kände mig med min klänning där, alldeles för uppklätt och med tubskärning kunde jag verkligen inte slappna av.

Nu har jag tagit tag i min lägenhet; plockat undan, dammat, dammsugit och torkat golv. Jag har vädrat med korsdrag och tänt doftljus. Så jävla skönt med fräscht omkring mig, blir mycket lugnare i sinnet. Kanhända att det blir bio ikväll...


Kommentarer
Postat av: petyon sawyer ;)

yes ofcours att jag såg det, skit snyggt ! uuh bra satsning ;)

2008-09-28 @ 21:35:29
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0