[klantigt]

Uuh dricker någon så vidrig sort snabbkaffe! Aldrig köpa igen!
Imorse vaknade av att ett sms, jag hade missat att låsa på jobbet! Fan. Mitt i all stress glömde jag den LILLA detaljen. Jaja, jag har aldrig gjort det förut och kommer definitivt aldrig göra det igen och känna på dörren minst fem gånger.
Idag är det rät mycket på schemat, många sminkningar och det är sista dagen för våran hudterapeut som ska starta eget! Vi funderade på om vi skulle köpa någon tårta men jag tror inte någon av oss blir lyckligare av att smälla i oss det mitt på dagen!
 Jag har inte ens hunnit få någon behandling hos henne än. Skandal när man jobbar vägg i vägg med en hudis. Tillochmed min mamma har varit hos henne två gånger, senast igår. Suuuperskönt säger hon och jag tvivlar inte, med hennes kundkrets. Jag måste besöka hennes nya salong. Där kommer hon jobba med exuviance som har riktigt bra stoff särskilt för lite problemhy. Se pictures





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0