[Tisdag]

Varför finns det så mycket kryp inomhus? Det är inte naturligt. Vad ska spiderman in och göra? Brrr...

Jag har haft en kort arbetsdag idag med en enda bokning; permanent fransförlängning. Det värsta är att upplösningen av redan förekommande lösfransar tar en sådan enormt lång tid. I alla fall med vårat superlim. Eftersom att jag var helt sluuut av jobb så fick jag testa en nya massageform, vad hette den nu!? äh, skön och energigivande i vart fall.
Jag hade tänkt färga håret ikväll eftersom att jag kommer att vara omgiven av frisörer imorgon på Matrix's visning men just idag har jag fått beröm för min hårfärg två gånger av okända människor. Meh? Logiken i det? Ser inte andra vad jag ser? Konsekvens: Jag skjuter upp!

På Torsdag blir det en tripp till xtravaganza med T. Spännan'. Men problematiken kvarstår, jag äger inga snygga träningskläder och än mindre ett par gympaskor. Blir en dyr vecka med inköp till 25-årsfesten på lördag.




Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vad kul Marre, det är sjukt jobbigt:) men glöm inte säga att ni läst det i tyras blogg eller i nollelvan så får man två månader för priset av ett(erbjudandet gäller till den sista september). Vad är det för ögonfransförlägning du gör? Hur länge håller den och vad kostar det? :)



Kram

2008-09-24 @ 14:14:42
URL: http://josefineabrahamssons.blogg.se/
Postat av: T

oh jag är så laddad!

2008-09-25 @ 15:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0