[Fredag]

Nu ligger jag halvdöd med Troja i bakgrunden. På en fråga: Vad är grejen med Brad Pitt? Hans utseende har aldrig tilltalat mig det minsta. Men jag antar att antingen är man en Pittälskare eller icke. Oj, hur lät det? Jag kanske återgår till de resterande minutrerna av Låt den rätte komma in istället. Uuh jag tittade på halva förut men var tvungen att pausa för allt blod och äckligt tydliga effektljud. Den är bra men inte under bakisförhållanden. Idag har jag ändå varit effektiv med träning och jobb, det är först på kvällen det slår tillbaka. Blev lite sugen på att hänga med ut idag med men. Nej, hold the horses, någon måtta på dumheterna. Jag har en dags arbete kvar, imorgon med avslutande kurs för 4 pers, vilket kan vara i upp till säkert 3 timmar och då gäller det att vara på alerten!

Snart är det påsk. Och vad gillar jag med den. JO, choklad såklart, lediga helgdagar och uppenbarelsen av söta små utklädda påskkärringar. Om OM någon vill ge mig ett påskägg, fyll det då med beautystuff.


Kommentarer
Postat av: Emp

Hej sötnos!! Jaa det måste vi göra, kul att hon kommer hem=)!Vilkenn dag skulle passa då? Puss

2009-04-05 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0