[Neeej]


Ok.
Somvanligt tog jag rutten hem till mamma och pappa såhär en söndag. Det har blivit en återkommande rutin. Och jag gillar rutiner, det gör jag. Även om förändringar alltid är trevligt så vill man gärna göra som man alltid har gjort för trygghetens skull. Det är klart att det är bekvämt att slippa ifrågasätta läget och ta ställning till något nytt. Men jag ska jobba för ett liv som inte baseras på rutiner. Är det möjligt tro? Det kanske slutar med att jag virrar omkring någonstans på gatorna, livrädd för att gå samma väg hem som gårdagen. Jag lovar att jag skulle kunna bli sjukligt fanatisk... men lova att ge mig ett leende då och då där jag hopplöst famlar runt på stan iförd några hemska kläder och ny hårfärg varje dag! :)


Kommentarer
Postat av: cirre

och dina underbara systrar jöö!

2009-04-05 @ 22:32:17
Postat av: c

Du kanske gör det till en rutin att försöka, med betoning på försöka, bryta rutiner då ist. Förövrigt så har du ju ny hårfärg, säg...varannan dag iaf ;) puss c

2009-04-06 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0