[]2

Enhörningar och sjöjungfruar. DET är intressant. Om jag någon gång får äckligt mycket pengar och tid att göra vad jag vill så ska jag resa runt söka efter dessa fenomen. Jag menar någonstans måste man ju ha skymtat något, var kommer annars gestalterna ifrån? Fast det värsta är den möjliga besvikelsen då man istället råkar på en skitig, folkskygg häst med en ful broskknöl i huvudet och en människa med sammanväxta ben, platta fötter och simhud mellan tårna. Är det vidare fräscht då? Dom är nog fagrast i fantasin i mitt huvud!

Hm, på tal om fötter, jag tappade ett glas kallt! vatten rakt ner i min sko imorse på jobbet och tror ni inte att jag har gått och hackat tänder hela dagen eller? Det fina varma  vädret till trots. Nu lär jag catcha en cold också. Typiskt.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

va fiin du är marre:) o säg aldrig igen att du har små ögon för det har du verkligen INTE!:)

2009-04-08 @ 01:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0