[Tors]

Uuh, jag är varm. Jag avskyr att jobba när jag är varm. Jag blir så lättirriterad då.
Strax ska jag ha en brudutprovning och fler sådana blir det framöver. Man ska ju tydligen gifta sig under sommarhalvåret. Jag tror att OM jag gifter mig så ska det vara ett vackert isbröllop och äga rum under vintern. Jag har en teori där man faktiskt är snyggare på vintern. jag vill inte vara svettig, svullen och pluffsig i ett tiotonlager med tyg på ett foto som folk ska syna i all framtid...

Nu agerar jag spanare på ett par som lurat av oss varor till ett värde av tre tuss. Dom försökte på min kollega tidigare i veckan men lyckades inte få med sig något då. Fasen vad sur jag blir när man ger  nära en timme av sin tid och kunskap på en väldigt intresserad och imponerad kvinna som tillslut vill shoppa en del. Och då känner man ju att man har lyckats, inte bara försäljningsmässigt utan att man även har fått en till själ inspirerad. Men så kommer hennes karlfan (ursäkata) och vill få det fakturerat på sitt företag som tillsist inte existerar får vi till oss. Så nu ska jag kolla upp regnummret. Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: cirren

bytte ;)

bells testade brud-uppsättning på mig idag , jätte fint blev det!!

tog massor med kort också..tihiih

2009-04-23 @ 22:24:12
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: blomman

sv. visst va det fint :) aaa..när nu det blir haha:P

vet inte vad det blir till helgen :S sjääälv?

puss

2009-04-24 @ 10:06:55
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilka jävla idioter! shit alltså. ses ikväll! puss T

2009-04-24 @ 11:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0