[Bläää]

Jag har panik, ångest och är allmänt jävla förbannad. Och hur beter jag mig då? Jo mina damer och herrar; precis som vanligt. det kallas fasad. Det är bara när mamma ringer och tjatar (i all välmening såklart)  som jag får utbrott. Jag försökte ta en snabb promenad i hopp om att koppla bort mitt obehag. Men nu är det annat som retar mig såsom att det kliar något så fasligt över hela kroppen för att jag skulle på och peela mig ordentligt nyss, och att jag funnit försenade papper och räkningar.
Öh.
Imorgon ska jag styra upp överhängande måsten, träna, sola och hitta något SMASHING att bära på lördag. Jag ska se ut som en prinsessa för det är preciiiiis så jag känner mig... suck.... om man skulle ta och färga håret? Eller kanske gå och lägga sig och vakna i en positivare sinnesstämning!?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0