[Why so serious??]

Jag har precis skaffat twitter. Är det någon av er som twittrar? Och som alltid när man ska ge sig på något nytt blir man extremt irriterad på att man inte förstår. Och jag fasar för hur jag då kommer att bete mig på äldre dagar, för så mycket har man ju förstått att gamlingar inte är villiga för fem öre att lära sig nya saker. Ok, jag måste erkänna att mina farföräldrar faktiskt är ganska duktiga på dator/internet-användning.
Ikväll har jag Kraftgått (powerwalkat) och nu ska jag väl slumra till Beck eller något annat exalterande. Jag var så fruktansvärt trött idag, och för att inte tala om igårkväll. Jag såg (seglande mellan verklighet och drömmarnas land) på Batman the dark knight igår endast för att njuta av Heath Ledger som trots sin otäcka uppsyn och hemska karaktär är så tilltalande vacker.  Clowniman

Kolla in!

Kommentarer
Postat av: totte

jag såg på casanova av samma anledning ;) åh vilken man.

2009-08-10 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0