[It's freakin' freezing]

Buhuu, jag är så uttråkad. Vill bara göra något kul. Men att ta sig någonstans i det här vädret är ju ett heroiskt projekt. Nu jobbar jag hela helgen så ingen kvällsaktivitet för mig... när ska det hårda slitet löna sig? Nyår härnäst, jag jobbar till kl 4 på nyårsafton sedan ska jag banne mig få klä upp (läs ut) mig. Vi besökte en närliggande second handbutik som hade massor av festblåsor. Dock i size too big men vi har kommit på att lägenheten innehar en symaskin för eventuella justeringar. Men mikro, konservöppnare och allmän normal standard saknas tyvärr. Som sagt -min gamla lekstuga hade mer avancerat och välutrustat kök.
Jag fick förövrigt ett sött god julmail från vår hyresvärd med hälsningar från en 35-gradig värme, milslånga stränder och världens bästa musik; havet. Det är poesi. Och med utsikt från fönstret här hemma, en gåta hur det är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0