[Live live]

Ja kära vänner. Det blir inte mer spännande än så här! Jag har varit hemma på visit ett par lediga dagar nu i veckan. I ett försök att vila upp mig. Men jag är nu segare än någonsin pga all vila och inaktivitet. Understimulerad och avskärmad. Det är fan bättre att köra tills man stupar. Jag har önskat mer jobb och kommer troligtvis kunna få ett par dagar här och var på mode, heminredning eller media. Men nu har jag att göra tom måndag. Synd att jag (miss)lyckades pricka in jobbhelg över lucia. Det hade varit kul att göra något spektakulärt då... precis som om jag har gjort det tidigare år!? Nej
Underhåll mig. Berätta något kul. Tråkigt? NÅT? Jag orkar inte sova. Är det inte typiskt att man släpar sig fram i 2 km/h under dagen men så fort det nalkas sömn så skjuter energin i höjden. Inbillning kanske.
Jo visst ja, jag kom in på utbildningen jag sökte till vårterminen; marknadsföring med inriktning marknadsföring och management. Men såklart kommer jag tacka nej. Förlåt att jag förspiller er tid, men en vacker dag kommer jag att acceptera min plats. När var och hur är mycket oklart!
Nu ska jag läsa bok! Godnatt på er söta (få men trogna) läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0