[Monsternederbörd]

Hej i snöbuset! Det är hemskt att detta efterlängtade och mysiga väder kan ställa till det något så ödersdigert för många. All tanke till de ute i trafiken! Ta det försiktigt.
Idag är jag ledig, efter min arbetsvecka har jag nu helg i två dagar. Hur ska jag fördriva dom tro. JO det ska jag tala om; Julklappar och ego"klappar" ty jag fick nämnligen lön in på kontot idag. Underligt att plötsligt ha den 15:e som milstolpe varje månad.
Eventuellt kommer jag att ta mina första stapplande gymsteg idag om jag vågar följa med Therese i eftermiddag. Uu har svårt att se mitt bleka jag i träningskläder igen , än mindre pustandes i någon maskin som jag inte förstår mig på.
Jag tittar nu på efter tio där Dagmar gästar. Kan dom inte bara rea ut sina kollektioner med, säg en sisådär, 80%? först då har jag råd att spendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0