[Snart vardag]

Hej. Julen är över och nu väntar jag på det nya året. Det ska präglas av träning och festligheter och jag ska må bra och vara glad. Punkt. Är inte det perfekt nyårslöfte? Ett typiskt sådant också som glöms bort och sällan eftersträvas.
Jag åkte hem till mamma och pappa den 23 efter jobbet (vilket jag förövrigt med ångest lämnade i julhandelskaos) Och hade en ypperlig julafton med massa mat och gott. Juldagens äventyr blev som väntat; inget utöver det vanliga. Och igår firade vi vidare julen med annandagsfest. Jag är fortfarande kvar hemma och ska upp till Stockholm imorgonbitti för att börja jobba igen. Ska bli skönt efter all kvalitetstid här och inaktiva sofflägen.

God fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0