[Fredagkväll/begynnande lördagsmorgon]

Vissa dagar är man helt enkelt mer irriterad än andra. Idag var en sådan dag oturligt nog, fredag och allt som det är.
Två triggerpunkter var imorse när jag tränade. Jag kunde inte låta bli att störa mig något så fruktansvärt när en instruktör skulle ha en introduktion för ett par damer. Jag kan inte räkna på tre händer hur många gånger hon sa ju och . Tänk såhär ungefär:
-Sen är det ju 6:an , och då tar du ju repen och spänner ju musklerna ... osv osv. Rysning.
Nästa moment som gick mig på nerverna utspelade sig inne i omklädningsrummet när en kvinna pustar och flåsar långt efter själva träningsutövandet när hon dessutom duschat och bytt om. Suck, stön och phuu... Got it, det var tufft men snälla rara.
Ikväll är det lugna gatan, eller inte lugnt på gatan utanför mig (som vanligt på-väg-till-krogen-passage) men JAG är lugn. Nej inte det heller. Sitter med en inre stress för något för mig helt okänt. Hoppas snart kunna klura ut vad som tynger mig. Tvättiden i ottan imorgon kanske? Nej nåt annat. Mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vet! dom där tanterna är så jävla jobbiga. är hon som ska prata med allt å alla kvar? vad händer ikväll? puss T

2009-02-07 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0