[Måndag]

Frustration. På riktigt. Den här dagen har jag jobbat från 9.30 - 22.00 men inte fått så mycket gjort som man borde. Vi har varit runt i linköping i alla second hands och auktioner i jakt på ett bord med gustaviansk touch. Hittade inget. Hyllor upp, hyllor ner, spegel hit, spegel lite mer dit. Jisses alltså. Det  är inte lätt att bygga upp en butik när man hela tiden ska förankra det man gör med en kvinna i dubai! Men nu börjar det likna någonting. Imorgon kommer stockholmare nr 2 ner och hjälper till, och snällaste pappa kommer farande med såg, och plugg i högsta hugg.
Nu ska jag bara krypa ner under ton av täcken och läsa sofis mode. Jag har nog aldrig frysit så mycket som idag i hela mitt liv. (med viss överdrift) och jag bara fasar för hur det kommer att bli att jobba där.


Lördag highlights





Kommentarer
Postat av: T

wow du är så snygg marre! går det bra med flytten? puss

2009-02-03 @ 19:02:07
Postat av: A

fy fan vilket ass den där killen har!jag önskar jag hade en sån stjärt som jag kunde dansa omkring med!!

2009-02-05 @ 01:09:14
Postat av: Em

Hej snygging!!!!Måste ses snart tycker jag<3!!

2009-02-05 @ 15:33:54
Postat av: Liza

du är så vacker darling! å vad jag saknar att umgås med dig på heltid! kom hit snart!? puss

2009-02-11 @ 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0