[Söndag]

Jag hade mentalt inställt mig på en lugn hemmakväll igår med melodifestival och fetmycket gottis men det blev en tvärvändning och jag åkte in till norrkan igen. Fick ju äntligen träffa sötaste Liza. Gud det var så länge sedan som förra sommaren jag såg henne sist innan hon drog iväg till USA. Jösses. Men det är så sjukt att det kändes som igår, eller i varje fall förra veckan. Åå älskar dig gumman!
Utgång såklart på det och det var lyckat må jag säga!
Nu är jag som vanligt i valet och kvalet såhär en söndag. Kan bara inte stanna inne hela dagen, så troligen åker jag hem till päron och syskon. Usch, jag sov alldeles för länge idag (halv 2, otroligt). Men jag ska försöka kompensera det med att vara lite effektiv på något vis. Typ göra allt i turbofart för att komma ifatt.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0