[Spooky friday]

När jag börjar fräsa och svära över att alla bloggare inte uppdaterat sedan sist jag läste så vill jag bara slå till mig hårt. Gör det själv då.. Att man alltid ska överlasta allt på andra och aldrig göra saker först. Hon hälsade inte på mig, eller ingen annan tar bort brickan på cafét. Typiskt. Jag ska bli en god medborgare och medmänniska.

Idag började jag jobba senare men var ändock 1,5 timmar för tidig. Snacka om brist på liv. Men jag hade ju tränat och orkade bara inte med att driva runt på stan. Finns inget. Däremot besökte jag Ester. som ligger granne med vår butik (s:t persgatan 89), hon har seconhandkläder uppdelat efter märke. Jag ville så gärna gynna en våra små gemytliga butiker. De stora Kedjorna har ju hjälp i ryggen så det räcker ändå. Jag hittade faktiskt en fin filippa k klänning men jag och smala axelband går inte riktigt hand i hand.


Ikväll tvättar jag och äter nötter... En helt ok fredagskväll med andra ord. Haha

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0