[Torsdagmorgon]

Yes kvalitetsmorgon.
as in sovmorgon, kaffe, dator och tv innan jag ger mig ut i vardagen.
Jag älskar att ha lång tid på morgonen för att slippa stress och ta allt i den takt man orkar. Det är mycket sällan jag försover mig, och gör jag det så blir jag hyperstressad hela dagen. Inte vidare nyttigt.
Just nu är det två saker jag inte kan släppa som maler i mitt huvud (eller, ja utöver alla tusen miljoner saker som man ständigt försöker trycka undan)
1. Mitt hår såklart. Och det låter ungefär såhär; Färga ännu mörkare? Försöka ljusa upp? Ska jag ha kvar eller spara ut luggfan?
2. Framtiden. I alla former. Var hur när om? Inte så mycket man kan råda över och ändå ängnar man så mycket energi till morgondagen. Jag behöver mentalträna lite tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet jag vet jag vet. hög nivå på vår kvalitetstid!! spara luggen höna för fan, och färgen också. Du är skitsnygg i den. håll ut! Tottis kan säkert toppa den åt dig imorgon om det skulle vara så! puss

2009-02-26 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0