[Lördag -update]

Nu kan jag äntligen ta helg. Men jag är så satans trött. Kan vara en liten bacillusk som smyger sig på. Jag blundar för känslan i halsen.
Igår var jag på bio, och det händer inte alltför ofta men jag hittade ju en gratisbiljett och då kunde jag inte hålla mig. (med viss överdrift förstås). Vi såg öum... höö... flyter... ALLT FLYTER just ja. Den var mysig och rolig. Haha det lät som en bokrecension från 6'an - den var bra, det är x antal sidor i den, författaren är.... och jag ger den 4 av fem
Ikväll är tanken att jag ska få i mig lite vin, brukar inte vara några problem när man väl är i [gäsen] men måste bara fixa allt runtomkring först. Eller allt och allt; smink, hår och kläder. Höhö.
Imorgon ska jag på möte ang en affärsidé. Kanske hoppar på det tåget och tjänar storkovan. Nja, inte jag men jag har lurat med mig pappa och han brukar inte vara bang när det gäller nya planer.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså höna min suparpolare..underhåll lite mer, jag måste ha något att läsa innan jag går till skolan på mornarna!Puss AT

2009-01-13 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0