[Onsdag]

Ok, nu jag förgylla arres morgontimmar, och förhoppningsvis flera andras dötider!?

Igår mådde jag piss och inatt mådde jag ännu sämre. Det var år och dar sedan jag hade feber men nu fick jag återigen uppleva den känslan. Tokfrossa och svettades floder samt jättekonstiga verklighetsdrömmar pga yrande. Men idag mår jag bättre bortsett från förkylning. Men mamma 1 (orginalet) och mamma 2 (chefen) rådde mig att ta the day off. Det är inte min grej att erkänna mig sjuk och vara hemma såvida det inte är riktigt illa. Men jag får väl ta och göra lite nytta ändå på något sätt, ifrån sängen med hjälp av datorn. Som om mitt undermedvetna kände det på sig så lånade jag en bok i måndags att ta till under dagen om rastlösheten kniper.
Inte för att jag är en person som är en pingpongboll upp och ner på väggarna men att vara hemma en hel dag utan att röra mig någonstans är riktigt påfrestande.

Hörs säkert senare

Puss

Kommentarer
Postat av: c

oh no höna. vad nu detta? krya på dig och ta det lugnt. puss c

2009-01-14 @ 13:33:12
Postat av: AT

Höna höna..tack!:) tråkigt att du är sjuk!(jag vet hur det känns) krya på dig! A

2009-01-14 @ 16:19:15
Postat av: angelica

Åh marre ja vet hur du har de.. ja e i samma sits! usch dessa drömmar man har när man har feber :s krya på dig söt!

2009-01-14 @ 18:22:56
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0