[Tisdag -RÖÖÖÖD dag]

Idag har jag haft en riktig lyxdag. ja, för att vara mig i alla fall. Jag, lilla mamma och Cicci har spenderat dagen på badhuset och fyllt den med motionssim, bastu- och bubbelbad samt solariestek. Och vi har desutom avslutat den med food på en grekisk resturang runt husknuten där jag numer lever och frodas. Vi ska försöka göra om detta en gång i månaden men jag vet hur länge löften som detta brukar hålla.
Undrar på om jag kommer att ha värk i armarna imorgon med tanke på att det måste ha varit år och dar sedan jag tog så många simtag.

Nu väntar jag (som så många andra) på att toppis ska köra igång. Alltid lika blandade känslor när man tittar på program fyllda med fokus på utseende. Jävligt fascinerande och motiverande men man får lika mycket ångest och panik ändå kan man inte sluta titta. Ja, jag är väldigt påverkbar av denna smörja.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: busi

great day !! måste göras om snarre ;)

2009-01-06 @ 22:50:44
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0