[Torsdag -day off]

Undrar varför det alltid är lättare att skriva och berätta om irriterande och negativa saker och händelser. Man kan ju snabbt punkta upp tio saker man stör sig på, eller tio egenskaper man saknar men önskar man hade... Varför kan man inte börja tänka i andra banor och vara nöjd för det som är. Iband får jag för mig att -nu jävlar ska jag bli en riktig optimist och bara sända ut positiv energi! Och det håller ungefär lika länge som alla naglar är hela. (min gick av imorse).

För att ge mig själv lite cred nu så har jag här idag på min lediga dag tvättat, damsugit, solat, tränat och coachat min chef på jobbet. Inte helt bortkastad dag med andra ord. OBS! Om jag nu ska skriva ner vad jag precis tänkte så låter det ungefär såhär; Men vilken jävla dag sen då, vardagssysslor är ju väldigt intressant och speciellt. Helt ärligt så trängde dom fördömda tankarna igenom min positiva barriär. Jag ska jobba på den. MÅSTE jobba på den. Barriären.

Kommentarer
Postat av: c

GO höna!!

2009-01-09 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0