[slukar nyttigheter]

Saft är nog extremt underskattat. I varjefall av mig.
Idag har jag kämpat mig igenom jobbet (för det var tugnt idag) som jag befarade. Men med två lyckade brudutprovningar och en festmake är jag ändå stolt. Natten rispade sönder min hals. Men jag fortsätter ihärdigt med min alg-och-grönt-te-kur för imorgon ska jag må bra och gå på fest :)
Jag upptäckte imorse till min fasa att alla mina produkter är slut i form av hår/kroppsvård, så efter jobbet tog jag en snabbshopping och nog fan drar det iväg alltid. Och ändå på sådant småtjafs som inte ens är roligt att köpa.
Nu vill jag helst bara krypa ner i min säng, kolla på tv och äta ton av choklad. Men 1) måste duscha först och det orkar jag inte 2) är bara skit på tv och 3) jag är inte värd någon choklad på långa vägar efter min semestervecka.

Ha en fin kväll
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0