[Hot]

Hallååå.
Jag har tråkigt och kokar inpå skinnet. Jag har nämnligen badat. Konstigt, det gör jag inte ens på vintern, men en del plötsliga infall som det här kan man bara inte vifta bort. Drog en peeling (OBS, att rekommendera är FACE bamboo body scrub som verkligen tar med miljoners små effektiva korn, inte stora riskorn som bara rullar fram på huden) och nu har jag smort, smort och smort med brun-utan-sol. Det hör heller inte till vanligheten för mig men är det mitt i sommaren, man är likblek och jobbar för fullt så finns det få andra alternativ.
Jao, och intervjun idag gick bra och jag tror jag var en het kandidat...  vad annars?

Kommentarer
Postat av: tottis

just det intervjun ja! så det kändes bra? är du specku? äh får prata imorn puss

2009-07-31 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0