[Karma]

Idag har jag varit supereffektiv under de lugna stunderna på jobbet; jag har läst bok. Shame on me... men om jag skulle storstäda hela butiken i ett svep, vad ska jag då ta mig till de resterande två veckorna när ni kära kunder har semester och inte gärna går på stan och handlar hos mig!? Måste ju spara på syselsättningarna. Dessutom försöker jag ta det cool, pga min hals, röst och hosta. Hm, som med all säkerhet inte var glad på mig efter gårdagskvällens fest. Nejvars, jag var lugn, påklädd och nykter!
Tog en catch-upfika med c och tott ikväll. Vi längtar till vår Kretaresa som närmar sig med enorma kliv. Skönt att ha en sensemester att se fram emot, dagarna blir så mycket lättare då för nu är det bra segt att leva, vara fattig, närma sig 23, bo i Norrköping, påverkas av bloggvärldens hysteri... ja, det är mycket som är jobbigt nu. Men småbagateller. Jag tror stenhårt på Karma. Min ligger nog på plus tror jag, så jag får igen det förr eller senare. Tugg tugg.
Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0