[En gånger fem]

Idag åkte jag på målning av hus. Oj! jag är inte rätt person med mitt tålamod framförallt inte när jag inte kan stå för nyansen jag smetar på -en cementliknande, kall, gråblå, läger i kosovo-färg som inte gjorde sig till det annars så mjuka ljusbeige övre fasaden. Så vi smet till havet istället. 
Sedan kom farmor och farfar på besök med mat. Lagad, varm mat är för mig en lyx och något jag ska börja med... Någon dag.
Och last but not least så fick jag håret fixat. Inte alla som får en salong öppnad en söndag för en hair-do, men är man en celebritet så är man. Önskar! Correction; Cicci hade blivit förfrågad och jag trängde mig på snarare.

En halva
  
En aktivitet


En herr mås     


En frisör
 

En liten skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0