[Visby avklarat]

Home! Tvättar för fullt ty every single klädesplagg stinker verkligen surt av champagne.
Veckan har i varje fall varit grymt härlig med massa party och vädret har varit toppen. Nu sista natten fick vi checka in på det skummaste av skumma boenden, nämnligen ett gammalt fängelse omgjort till ett vandrarhem. Behöver jag förklara hur stora rummen eller "cellerna" var? Nej jag ska fortsätta med att packa upp och undersöka hur mycket jag har tappat bort och vårda mina misshandlade fötter som konstant har fått klämmas in i högklackat. Men en bonus är att jag undvikit att ramla och har alla tänder hela :) kullerstensgatorna till trots.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg du är marre :D

2009-07-20 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0