[cut!]

Utvärdering reklamfilm
Det gick som smort, tjejen har jag jobbat med tidigare men inte karln som förövrigt var total nybörjare. "Dom tog mig för att jag var japan" bröt han. Så söt så! Och pinnarna fanns på plats så dom snodde jag från det uppdukade bordet., Nejvars det fanns ett parti som blivit över. Allting ordnar sig alltid till det bästa. Är det inte så egentligen? Man borde nog leva lite mer efter go with the flow här i livet.

I övrigt då. Nej midsommar är mig en gåta fortfarande. Men missförstå mig rätt, jag har ingen som helst panik över huvudtaget. Högtider är överskattade att fira, såsom nyår, midsommar, påsk... Inte för att det inte kan vara kul, för i rätt sinnestämning och runt rätt folk kan det bli toklyckat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0